الحياة والناس

اهلا بك في منتداك عزيزي الزائر
نرجو منك التسجيل او الدخول
حتي تطلع علي محتويات الموضوع بحرية تامة
وشكرا
ادارة منتدي الناس والحياة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الحياة والناس

اهلا بك في منتداك عزيزي الزائر
نرجو منك التسجيل او الدخول
حتي تطلع علي محتويات الموضوع بحرية تامة
وشكرا
ادارة منتدي الناس والحياة

الحياة والناس

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هذا المنتدي انشأ لخدمة الناس والاجابه عن استفساراتهم فى كافه نواحى الحياه العلمية والادبية والفنية والطبية والمعيشية

ارجو تفسير حلمي

Anonymous
    amira
    زائر

رأى ارجو تفسير حلمي

مُساهمة من طرف amira الأحد يوليو 24, 2011 6:08 pm

انا سيدة متزوجة انا حلمت حلم غريب مش عارفا اتماللك اعصابي ارجوكم فسروه
    حلمت اني دخلت غرفة فارغة فيها تربيزة واحدة عليها كتابين الاول كتاب سيائتي كبير وكتاب حسناتي عبارة عن مصحف اخضر طولة نصف كتاب سيئاتي وقابلت علي باب الغرفة انسان وجهه جميل اوي ولم يدخل معي
    وفي هذة الغرفة بابين باب الجنة وباب النار وعندما اخذت كتاب سياتى روحت الي باب النار كان باب فيه دخان اسود ولهب علي الباب ولكن لم تؤذيني النار لاني صحوت من الحلم وع العلم اني في الحلم لما ادركت اني دخلا النار كنت في عقلي بقول مفيش غير رحمت ربنا هي الي هتنجيني
    ارجوكم فسروا هذا الحلم انا بابكي علي طول مع العلم اني بقرأقرأن كل يوم موظبة ومواظبة علي الصلاة لا اقطع فرد وكل يوم اعمل ورد يومي اسبح ١٠٠ مرة واستغفار ١٠٠ وحاجات زي الصلاة علي النبي ١٠٠ حوالي ١٠٠٠ مرة اذكار
    بس انا مش محجبة انا انسانة مش واحشة بس خايفة
    هل هو تفسيروا ان ربنا مش بيحبني وفعلا كتاب سيائتي اكتر انا اعصابي خلاص مدمرا
    Chem_Eng
    Chem_Eng
    عضو عزيز علينا اوي
    عضو عزيز علينا اوي

ذكر
    الميزان

رأى رد: ارجو تفسير حلمي

مُساهمة من طرف Chem_Eng الأربعاء نوفمبر 02, 2011 3:09 am

ان شاء الله خير يا اميره - انا مش شيخ بس انا و اثق ان انتي بخير طالما انتي بتعملي الخير و بتصلي و بتصومي و تتذكي و تقري قران - اعتقد ان خوفك ده هو سبب ايمانك بس انتي محتاجه تؤمني ان كل شيء بايد ربنا و ان اعمالنا بتتقبل او تترفض على حسب نيتنا و على خسب علاقتنا بربنا انا مش عاوزك تقلقي و خلي ظنك بربنا خير و ربنا قال انا عند حسن ظن عبدي بي - سيبك من الاحلام الي ممكن تخوفك و تبعدك عن طريق ربنا بسبب القلق و الخوف الاعمي و ربنا يكرمك و يوفقك و يهدينا جميعا

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 4:43 am