الحياة والناس

اهلا بك في منتداك عزيزي الزائر
نرجو منك التسجيل او الدخول
حتي تطلع علي محتويات الموضوع بحرية تامة
وشكرا
ادارة منتدي الناس والحياة

هذا المنتدي انشأ لخدمة الناس والاجابه عن استفساراتهم فى كافه نواحى الحياه العلمية والادبية والفنية والطبية والمعيشية


    الي سندريلا..قصة سندريلا الحقيقية

    شاطر
    avatar
    sendbad
    المدير العام
    المدير العام

    ذكر
    الحمل
    تاريخ التسجيل : 06/08/2010
    عدد المساهمات : 145
    نقاط : 3206
    العمر : 27

    خصرى الي سندريلا..قصة سندريلا الحقيقية

    مُساهمة من طرف sendbad في الإثنين أغسطس 23, 2010 7:52 am

    السلام عليكم
    اهلا بيكم
    اوجه اعتذاري لسندريلا مؤسسة المنتدي .. عن اي احراج هنسببه ليها او اي شئ من هذا القبيل
    بصي يا ست سندريلا من غير ما تأذينا عشان انا عارف مقالبك كويس .. انا كنت بدور علي قصة السندريلا كسيناريو .. او كقصة مختلطة بالصور ..فلقيت القصة المؤثرة دي
    فكاهية اوي
    جبتهالك وكلي حسن نية والله
    واكيد هتضحكي معايا
    الى اصحاب القلوب الرحيمه انظر الى قصه المعذبه سندريلا القصه الحقيقيه انها فتاه ايه فى الجمال بعد وفاه امها تزوج والدها بامراءه عندها ثلاث بنات من سن سندريلا وكانت تعامل سندريلا معامله سيئ وهذا موقف من المواقف التى قابلتها سندريلا فى حياتها

    زوجت الاب : اصحى يابت قومى قامت ايمتك
    سندريلا : معلش خمسه وهقوم شويه بس
    زوجت الاب : يابت قومى متخلنيش اجيلك وانتى عرفه
    قامت سندريلا من النوم وهى عماله تافاف وتسب وتلعن فى سرها
    سندريلا : ايه الشياكه اللى انتم فيها ده لبسين كده الحته اللى على الحبل ومستحميين ريحين فين كده
    زوجت الاب : ريحين حفله الامير ( لؤى) عامل حفله للموزز عشان يختار وحده ويتجوزها
    سندريلا : خدونى معاكم بليز
    زوجت الاب : نخدك ايه يا موكوسه انت خليكى هنا ندفىالبيت واجى القيه على سنجه عشره اوك
    جلسه سندريلا تبكى وفجاءه خرج دخان من الاستشوار وطلع منه ساحره قالت لها مالك يا سندريلا
    سندريلا : عيزه اروح حفله الامير بس معنديش فستان وهدومى مقطعه وشعرى منكوش والموبايل بتاعى قديم ومفيش رصيد وحالتى بالبلا
    الساحره طلعت من جيب البنطلون تليفون دبل كاميرا واتصلت باتليه مدام لولا وقالت لهم عيزه فستان سهره بس يكون جميل طحن بالاكسسوارات بتعته واتصل بالكوافير بتعها عشان تظبطلى المسال
    الساحره : عندى شرط
    سندريلا : ايه هوه الشرط
    الساحره : ترجعى قبل الساعه 12 عشان انا صعيديه ومعنديش بنات تتاخر بره البيت لوحدها اوك
    سندريلا فى سرها ايه الساحره البيئه دي دقه قديمه
    ونزلت سندريلا من البيت لقيت عربيه ايه مرسيدس عيون وركبت وراحت الحفله ولقه الامير هايص مع الموزز وعمال يرقص مع كل وحده شويه لحد لما جه دور سندريلا
    الامير : انت اجمل وحده فى الحفله والباقى كله غفر
    وفجاءه ترن ترن
    الامير :ايه نص الرنه ده
    سندريلا : لا ده الساحره بتدينى مزد كول عشان الساعه 12
    وطلعت سندريلا تجرى بسرعه ولسؤ الحظ وقعت فرده من الجزمه بتاعت سندريلا
    الامير : نده الوزير بتاعه ( ميدو) اسحب الجذمه ده على الاسكنر ووزعها فى القريه كلها عشان نلقى صحبتها
    الوزير ميدو : اوك يا مان
    واعد الوزير ميدو يدور فى البنات كلهم على بنت تيجى الجذمه على مقاسها ومفيش
    ال يعنى مفيش حد رجله زى رجل سندريلا رجل معزه يعنى ولا ايه المهم
    جت سندريلا وطلعت الجذمه على مقاسها واتجوزت الامير






    _★_★_★★ ღ التــوقــيــع ღ ★★_★_★_







    منتدي الحياة والناس ..
    ... له مذاق اخر
    avatar
    سندريلا
    مؤسس المنتدي
    مؤسس المنتدي

    انثى
    العقرب
    تاريخ التسجيل : 06/08/2010
    عدد المساهمات : 181
    نقاط : 3314
    العمر : 29

    خصرى رد: الي سندريلا..قصة سندريلا الحقيقية

    مُساهمة من طرف سندريلا في الإثنين أغسطس 23, 2010 8:34 am


    ههههههههههههه
    ايه دى ,دى سندريلا 2010
    لا بس جميله يا سندباد
    وهدورلك على قصه سندباد مودرن
    المره الجايه






    _★_★_★★ ღ التــوقــيــع ღ ★★_★_★_






    avatar
    sendbad
    المدير العام
    المدير العام

    ذكر
    الحمل
    تاريخ التسجيل : 06/08/2010
    عدد المساهمات : 145
    نقاط : 3206
    العمر : 27

    خصرى رد: الي سندريلا..قصة سندريلا الحقيقية

    مُساهمة من طرف sendbad في الثلاثاء أغسطس 24, 2010 10:57 pm

    وانا مستني
    مس هتلاقي
    هههههههههه






    _★_★_★★ ღ التــوقــيــع ღ ★★_★_★_







    منتدي الحياة والناس ..
    ... له مذاق اخر

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 23, 2018 5:33 pm